تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل ملکی + بهترین + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در نوشتار حاضر به وکیل ملکی پرداخته شده است. در صورت نیاز به می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس حاصل فرمایید

  • اعتراض به رای قطعی دادگاه تجدیدنظر

خرید خانه شاید بزرگترین سرمایه‌گذاری هر فردی باشد؛ بنابراین اگر برای اولین بار خانه می‌خرید، یا به دنبال ملک دوم یا سوم خود در بازار پیچیده املاک و مستغلات هستید، یک وکیل ملکی می‌تواند راهنمای آگاهانه‌ای باشد که به شما در انجام معاملات حقوقی، اسناد و بیمه کمک کند. وکلای املاک ممکن است در نگاه اول قابل تعویض با مشاورین املاک به نظر برسند، اما در واقع نقش‌ها و مسئولیت‌های متفاوتی در خرید و فروش دارند. موسسه حقوقی تهران وکیل با بهره‌گیری از مجموعه وکلای خبره و مجرب در این حوزه به خوبی می‌تواند نیاز جامعه به یک مشاور حقوقی را برطرف سازد.

در ادامه تفاوت بین مشاور و وکیل ملکی و تمام کارهایی که یک وکیل می‌تواند انجام دهد را مشاهده می‌کنید.

تفاوت بین مشاورین املاک و وکلای ملکی

مشاور املاک و وکیل هر دو می‌توانند خدمات مفید و در عین حال کاملاً متفاوتی را در مورد معامله ملکی ارائه دهند؛ یک مشاور فرآیند سخت و پیچیده معامله ملک را برای طرفین ساده‌تر کرده و وظیفه نگهداری و جمع‌آوری اسناد، مدارک و قراردادهای لازم را برعهده دارد. همچنین بررسی ملک و رسیدگی‌های مربوطه را انجام می‌دهد تا مطمئن شود مشکلی برای انجام معامله نیست. از طرف دیگر یک مشاور املاک به واسطه شغل خود به خریدار، فروشنده یا مستاجرین کمک می‌کند تا کیس موردنظر خود را سریعتر پیدا کنند. این در حالیست که یک وکیل ملکی اسناد و مدارک لازم را از نقطه نظر قانونی بررسی و صحت معاملات انجام شده را تایید می‌کند. همچنین اگر در روند معامله مشکلی پیش بیاید، وکیل ملکی علاوه بر مشاوره حقوقی، برای امر وکالت و دفاع از موکل خود در دادگاه حضور پیدا می‌کند. البته وظایف دیگری نیز دارد که مختصراً شرح داده می‌شود؛

  • انجام معاملات

وکیل ملکی اطلاعات حقوقی کافی را در مورد خرید و فروش املاک و مستغلات دارد و به مراجعین خود کمک می‌کند تا فرآیندهای مربوط به معاملات ملکی شامل قرارداد و اجاره نامه‌ها را بصورت قانونی به انجام برسانند و در صورت نیاز پیش‌نویس قرارداد را تنظیم و بررسی می‌کنند تا طرفین از صحت معاملات اطمینان حاصل کنند.

  • انجام امور مربوط به بیمه‌نامه

اخذ بیمه در هنگام خرید ملک الزامی است و وکلای ملکی امور قانونی مربوط به بیمه‌نامه مالکیت را برای موکلین خود انجام می‌دهند.

  • حفظ منافع موکلین

وکیل موظف است از منافع موکلین خود محافظت کند و باید اطلاعات حقوقی کافی را در اختیار آنها قرار دهد. از این رو با کمک گرفتن از یک وکیل متخصص املاک می‌توان این اطمینان را حاصل کرد که معامله ملک از نظر قانونی صحیح است و حقوق افراد محفوظ می‌ماند.

  • انجام مراحل قانونی سلب مالکیت

روال قانونی سلب مالکیت در هر منطقه متفاوت است و وکیل ملکی با داشتن آگاهی کافی در این مورد و دادن مشاوره حقوقی به افراد کمک می‌کند تا از این مراحل پیچیده قانونی عبور کنند.

  • ارائه خدمات قانونی

حتی بهترین و متبحرترین مشاورین املاک نیز قادر به ارائه مشاوره حقوقی به مشتریان خود نیستند. اما وکیل ملکی با داشتن آگاهی کافی در مورد مسائل مربوط به معاملات ملکی، از جمله مدیریت املاک، مالیات بر درآمد و برآورد ارزش افزوده و … به مشتریان مشاوره حقوقی می‌دهد. همچنین وکلا در دعاوی ملکی، با بر عهده گرفتن وکالت افراد و تهیه اسناد حقوقی، در جلسات دادگاه شرکت می‌کنند.

  • کمک به ختم معامله

آخرین و مهم‌ترین مرحله ختم معامله است که مالکیت ملک به طور رسمی به خریدار منتقل می‌شود. در خاتمه کار، وکیل ملکی در تسهیل امور مالی مربوط به معامله و نهایی کردن ثبت آن کمک می‌کند تا معامله با توافق طرفین و بدون مشکل حقوقی به پایان برسد.

موسسه تهران وکیل با ارائه مشاوره حقوقی رایگان تلفنی با همان کیفیت مشاوره حضوری، در تمام حوزه‌های حقوقی پاسخگوی افراد بصورت شبانه‌روزی است؛ این مجموعه همچنین در صورت لزوم با رزرو وقت ملاقات با وکیل مربوطه می‌تواند بصورت حضوری هم به هموطنان عزیز خدمت‌رسانی کند.

حق الوکاله در پرونده‌های ملکی

به علت فرآیند طولانی که معمولا این پرونده‌ها دارند، وکلا هزینه‌های گزافی دریافت میکنند، اما به هیچ عنوان نگران نباشید، موسسه تهران وکیل با داشتن سابقه‌ای درخشان، با ارائه بهترین خدمات ملکی، تنها حق الوکاله‌ای منصفانه از شما دریافت میکند.

سایر ویژگی‌های بهترین وکیل ملکی

همانطور که اشاره شد،تجربه از ویژگی‌های بسیار حیاتی برای یک وکیل خوب است، همچنین است که هر چه تعداد موفقیت‌های وکیل در گذشته بیشتر باشد، احتمال موفقیت او در آینده بیشتر است. از دیگر ویژگی‌های مهم، اخلاق حرفه ای میباشد،یک وکیل ملکی خوب باید برای موکلش زمان کافی بگذارد و او را از تمام جزئیات کار با خبر سازد.باید توجه داشت که کوچکترین اشتباه میتواند باعث پیچیده شدن پرونده و اتلاف وقت شود. برای جلوگیری از این قبیل موارد کافی است با موسسه تهران وکیل تماس بگیرید.

مزایا موسسه حقوقی تهران وکیل

موسسه تهران وکیل به علت موسسه بودن دارای وکلای متعدد میباشد،همچنین است که این موسسه تنوع بالایی برای خدمات متنوع به صورت حرفه‌ای دارد و از دیگر مزایای موسسه تهران وکیل، بهینه سازی هزینه‌هاست به طوری که  برخی مواقع میتواند نیاز شما را با یک جلسه مشاوره برطرف سازد و شما را از پرداخت های نابجا دور نماید.

قوانین مورد استفاده در پرونده‌های ملکی

دعوایی ملکی نیاز به تخصص و اشراف به قوانین دارد از جمله قوانین مورد استفاده در این نوع پرونده‌ها عبارت‌اند از:قوانین کیفری مانند قانون مجازات و قوانین حقوقی مانند قانون مدنی و قوانین دیگر مانند قوانین ثبتی،شهرداری یا مالیاتی.علاوه بر نیاز به آشنایی کامل به این قوانین، وکیل ملکی، باید بر رویه قضایی و آرای قضایی نیز آشنایی کامل داشته باشد.

رایج ترین جرم‌ها در پرونده های ملکی

رایج ترین جرم‌ها عبارت اند از کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل و غیره

سرقفلی

سرقفلی مالی است خارج از مال الاجاره، که مالک در ابتدای زمان اجاره استرداد میکند، که دعاوی مرتبط با آن عناوین مختلفی دارد مانند:تخلیه سرقفلی،مطالبه حق سرقفلی و غیره  و همچنین است که سرقفلی با حق کسب و پیشه متفاوت است.حق کسب و پیشه به سبب اعتباری که مستاجر کسب کرده است بوجود میآید.

سرقفلی تابع قانون روابط موجر و مستاجر است.

تشخیص میزان سرقفلی

بسته به مکان و موقعیت ملک و توافق انجام شده بین مستاجر و موجر متفاوت است.

نتیجه گیری

پس بسیار حائز اهمیت که یک وکیل متخصص عنوانین را در مراجع قضایی به درستی مطرح کند و از تفاوت‌های جزئی آگاه باشد.

وکیل ملکی | وکیل امور ملکی | مشاوره حقوقی وکیل

موسسه حقوقی تهران وکیل با داشتن وکلای متخصص در این زمینه سابقه درخشانی در حل معضلات ملکی موکلان خود داشته و از آنجایی که دعاوی ملکی هر کدام از پیچیدگی خاصی برخوردار است لازم است فردی متخصص در امور ملکی شمار را در این راه یاری کند.

درصورت نیاز به وکیل ملکی یا مشاوره رایگان با وکیل ملکی میتوانید به صورت رایگان از خدمات ملکی موسسه تهران وکیل استفاده کنید

به عنوان مثال : دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی، اعزام به اخذ پایان کار و صورت مجلس تفکیکی، خلع ید، تخلیه، رفع تصرف عدوانی، رفع مزاحمت و ممانعت از حق، افراز ملک مشاع، دستور فروش ملک مشاع و بسیاری دعاوی دیگر که در دایره دعاوی ملکی قرار می گیرند.

 

وکیل ملکی

دعاوی مربوط به املاک دعاوی خاصی می باشند که ممکن است در تخصص هر وکیلی نباشند املاک ممکن است دارای مالک یا مستاجر یا متصرف به هر عنوان باشد در صورتی که شخص مالک یا مستاجر یا متصرف بخواهد دعوای را مطرح نماید که موضوع این دعوا ملک باشد.

باید حتما با وکلای متخصص در امر ملک مشورت نمایند هر یک از دعاوی مربوط به ملک دارای شرایط و ضوابط خاصی می باشد که این شرایط و ضوابط علاوه بر اینکه باید در قانون وجود داشته و احراز گردد بر اساس رویه قضایی نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
به عنوان مثال اگر قرار باشد متصرف ملکی دعوای رفع تصرف عدوانی را مطرح نمایند حتما باید تصرف در ملک از نظر عرفی نیز مورد بررسی قرار گیرد و این موضوع اصلا در قانون نیامده است منتها قاضی پرونده با مراجعه به مباحث عرفی و بررسی می نماید که آیا ملک قبلا در تصرف شخص خواهان بوده یا نبوده است.
به عنوان مثال دیگری می شود گفت در دعوی خلع ید حتما باید سند مالکیت وجود داشته باشد و مالکیت خواهان به اثبات دادگاه برسد در دعاوی مربوط به تخلیه نیز که بر علیه شخص مستاجر یا شخص امین اقامه می شود حتما باید مالکیت شخص خواهان به اثبات برسد و اینکه اثبات شود تصرفات شخص خوانده بدون دلیل و به‌صورت لکیت ما غاصبانه می باشد دارای انواع گوناگونی می باشد مانند خلع ید رفع تصرف عدوانی دعوی تخلیه دعوی اثبات، همچنین ممکن است شخص مالک یا متصرف نسبت به انجام امور ثبتی ملک به مشکلاتی مواجه شود و نیاز به وکیل داشته باشد.
در جهت رفع این مشکلات را به عنوان مثال ممکن است نسبت به امور مربوط به شهرداری به مشکل برخورد یا به عنوان مثال کمیته های خاص شهرداری مثلا کمیته ماده ۱۰۰یا کمیته ماده ۹۹ برای شخص مالک متصرف ایجاد مشکل می ید نما نمایند در این صورت شخص خواهان باید حتما با وکیل ملکی متخصص مشورت نماید تا بتواند ادعای خود را اثبات شد میبا تعهد همانطور که مشخص است و قومیتی در تخصص هر وکیلی نمی باشد.
تهران وکیل با داشتن بیش از ۱۰۰ وکیل متخصص در امر ملک شما را در رسیدن به خواسته تان همراهی می نماید و شما می توانید با شماره های موجود در صفحه تماس با ما، تماس گرفته و ابتدا از مشاوره رایگان تهران وکیل استفاده و در صورت نیاز به وکیل به صورت حضوری تشریف آوردید.
وکیل ملکی

بهترین راه برای پیشگیری از طرح دعاوی ملکی در دادگاه ها وکیل ملکی و یا داشتن یک وکیل پایه یک دادگستری در این خصوص می باشد. وکیل قراردادهای ملک و املاک در زمان خرید و فروش املاک و یا همچنین واگذاری های منافع ملکی در قالب فروش و یا اجراه و یا دیگر عقد های شرطی و قانونی نظارت مستقیم دارد و رهنمود های مناسبی را ارائه می دهد

بهترین وکیل ملکی

دریافت بهترین وکیل ملکی و همچنین مهمتر از آن، تنظیم نمودن قراردادهای ملکی توسط وکیل پایه یک دادگستری قراردادهای ملکی می تواند امکان ایجاد اختلافات ما بین طرفین معاملاه را تا میزان قابل توحهی کاهش دهد. البته گاها پیش می آید که با وجود وکیل متخصص در زمینه قراردادهای ملکی باز هم در اجرای قرارداد و یا تفسیر معامله بین طرفین اختلافاتی پدید آید. در این موارد برای حل اختلافات، داوری در قراردادهای ملک و املاک و یا مراجعه به دادگاه های دادگستری و یا حسب مورد و یا شورای حل اختلاف نیاز است.

تنظیم قراردادها توسط وکیل ملکی

همان طور که می‌دانیم سپردن هر اموری به دست وکیل متخصص آن امری بسیار مهم و بدیهی می باشد. بنابراین زمان تنظیم قراردادهای ملک و املاک نیز داشتم یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص در قراردادهای ملکی امری بسیار ضروری است. همان طور که می دانیم دریافت مشاوره حقوقی ملک و املاک و یا وکیل قراردادهای ملکی مستلزم هزینه می باشد اما استفاده از آنها در شرایط امضای یک معامله و در واقع از مهمترین تصمیمات زندگی امری بسیار مهم به شمار می رود. و تنها با پرداخت حق الوکاله وکیل می توان از هزینه های گزاف حق الوکاله پرونده های ملکی و یا هزینه های چندین ساله در دادگاه و معطلی آنها جلوگیری نمود.
تنظیم قراردادهای ملک و املاک، اعم از قراردادهای ملکی، قراردادهای پیش فروش ملک، قراردادهای مشارکت مدنی و یا قراردادهای مشارکت در قالب مضاربه یا حواله توسط یک وکیل متخصص در امور قراردادهای ملکی و املاک و همچنین تجاری، به دلیل تسلط کامل آنها بر قوانین مدنی، قانون مسوولیت مدنی، قوانین شهرداری، قوانین ثبتی، قوانین مجازات اسلامی و دیگر  قوانین مرتبط با امور قراردادهای ملک و املاک، امری بسیار مهم و ستودنی می باشد.
انتخاب وکیل متخصص در امور قراردادهای ملک و املاک در طول سالیان آینده، باعث کاهش بسیار زیاد ورود پرونده ها به دادگاه ها و پیشگیری از وقوع جرم میگردد. زیرا حضور وکیل متخصص در این خصوص و یا هر مورد دیگر، در مرحله ی تنظیم قراردادها ی ملک و املاک و اجرا نمودن قراردادها، اقدامی پیشگیری کننده و کم هزینه است. مشاورین حقوقی ما جهت تنظیم قراردادهای تخصصی ملک و املاک شما و همچنین قراردادهای تجاری و قراردادهای تجاری بین المللی، کمک رسان و همراه شما هستند.

وکیل ملکی
موسسه مشاوره حقوقی، با مشاوره مستقیم توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص قراردادهای ملکی، آماده ارایه مشاوره حقوقی ملک و املاک به صورت تخصصی به هموطنان عزیزمان در داخل و خارج از کشور می باشد. برای دریافت مشاوره حقوقی ملکی و املاک و مشاوره حقوقی تنظیم قراردادهای خود با وکیل متخصص در امور قراردادها با ما تماس حاصل نمایید و درخواست تعیین وقت خود را به کارشناسان ما ارائه دهید.

آیا کسانی که بر روی املاک،دیوار و خانه های مردم تبلیغات می چسبانند،از نظر قانونی میتوان از آنها شکایت کرد؟

این کار غیرقانونی می باشد مگر اینکه از صاحب املاک اجازه بگیرند که در اینصورت حق استفاده دارند.

اگر فردی نهال یا بذری را از کسی غصب نماید و در زمین خود یا شخص ثالثی بکارد،طبق قانون محصول از آن چه کسی است؟

طبق ماده 33 قانون مدنی محصولی که از زمین می روید مال مالک زمین می باشد هرچند خود روییده باشد اما اگر بذر یا نهال برای غیر باشد در اینصورت محصول یا درخت متعلق به صاحب بذر یا نهال می باشد اگر چه بدون رضایت صاحب زمین کاشته شده باشد که در این صورت مالک زمین می تواند اجرت المثل انتفاع را از زارع مطالبه نماید.

اگر چند نفر به طور مشاع مالک زمینی باشند و یکی از آنها سهم خود را وقف کند،وقف از لحاظ حقوقی صحیح است؟

طبق ماده 58 قانون مدنی وقف اموال و املاک مشاع صحیح می باشد.

آیا فردی می تواند اموال خود را به نوه ی خود که هنوز به وجود نیامده است وقف کند؟

به استناد ماده 96 قانون مدنی در صورتی که وقف بر چیز یا شخصی شود که هنوز به وجود نیامده و معدوم می باشد صحیح نیست مگر اینکه موجود باشد مثل اینکه نطفه تشکیل شده باشد که در اینصورت وقف بر حمل صحیح است به شرط آنکه زند به دنیا بیاید.

در صورتی که دیوار مشترک خراب شود و یکی از دو شریک از تجدید بنا و اجازه ی تصرف در دیوار مشترک امتناع نماید،شریک دیگر چه کار می تواند انجام دهد؟

طبق ماده115 قانون مدنی اگر یکی از شرکا راضی نباشد،شریک دیگر می تواند در حصه ی خاص خود تجدید بنا ی دیوار را کند مگر اینکه ممکن نباشد و دفع ضرر هم به طرق دیگر نیز امکانپذیر نباشد که می تواند شریک را اجبار نماید.

اگر دو نفر زمینی را از اداره اوقاف اجاره و در آن مشترکاً ساختمان دوطبقه ای را احداث نمودند،در صورتی که یکی از دو شریک سهم خود را بفروشد،آیا شریک دیگر حق شفعه دارد؟

با توجه به اینکه مالکین بنا،مالک زمین نمی باشند و بنا بدون طمین فروخته شده بنابراین حق شفعه ایجاد نمی گردد.

در مورد ملک مشاعی که شش دانگ آن اجاره است،بعضی از مالکان تقاضای تخلیه ید مستأجر نسبت به سهام خود را دارند،آیا چنین تقاضایی قابل رسیدگی است؟

مالک و مؤجر سهم مشاعی علاوه بر اینکه حق درخواست تخلیه سهم مشاع خود را دارد بلکه می تواند درخواست تخلیه شش دانگ مورد اجاره را نیز بنماید.

آیا بازداشت منزل محکوم علیه که با سند عادی آن را خریده قانوناً امکانپذیر است؟

توقیف مال غیرمنقولی که سابقه ی ثبت ندارد به عنوان مال محکوم علیه در صورتی که محکوم علیه در آن تصرف مالکانه داشته باشد یا به موجب حکم نهایی مالک شناخته شود، جایز و قانونی است.

آیا توقیف مال منقول مشاع جایز است؟

توقیف و مزایده اموال و املاک منقول مشاع بلااشکال است اما اجرا مکلف است موضوع مشاع بودن را در آگهی فروش قید نماید.

گروه وکیل ملکی در تهران در رابطه با بازار املاک، بازاری گسترده و سودآور است. همین سودآوری راه را برای سوء استفاده های زیادی باز می کند. دلایل زیر می توانند عامل افزایش پرونده های ملکی باشند:عدم نظارت حقوقی ( وکیل ملکی ) لازم بر تنظیم قراردادهای خرید یا فروش ملک، عدم آگاهی و نداشتن اطلاعات حقوقی، حذف شیوه های حل و فصل غیرقضایی دعاوی، تغییر جایگاه دلالان و سردفتران با یکدیگر، منظم نبودن ثبت معاملات و املاک، فعالیت بنگاه های بدون پروانه، طرح دعاوی اشتباه و تکراری.دعاوی که در خصوص ملک و مستقلات مطرح شوند، ممکن است به صورت های مختلفی و ضمن دادخواست های متنوعی تقدیم مراجع قضایی شوند.

وکیل متخصص املاک

از جمله دعاوی مرتبط با املاک می تواند خلع ید، تصرف عدوانی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال مبایعه نام، تخلیه عین مستاجر، فک رهن، ممانعت از حق و … می باشد که هر کدام بحث کاملا حرفه ای و نیازمند وکیل ملکی می باشند.برخی از این دعاوی در صلاحیت محل وقوع ملک ( اصل ) می باشد و برخی دیگر در صلاحیت دادگاه های دیگری از جمله محل انعقاد قرار داد و … ( خلاف اصل ) می باشد.بهترین موسسه وکیل متخصص املاک در زمینه حقوق خصوصی معمولا در مورد پرونده های مربوط به املاک فعالیت می نمایند، بنابراین در مورد انتخاب وکیل ملکی بهتر است به تخصص وکیل مربوطه و رشته تحصیلی و تجربه وی در خصوص این چنین پرونده ها دقت نمود.
وکیل ملکی

 وکیل متخصص امور ملکی

  بسیاری از دعاوی مربوط به ملک دارای وجه کیفری می باشد از قبیل انتقال مال غیر، تصرف عدوانی، مزاحمت، ممانعت از حق و… . ولی بسیاری دیگر و حتی اکثریت دعاوی مربوط به املاک دارای جنبه ی حقوقی است و بر عکس پرونده های کیفری برای شخص مد نظر مجازاتی در نظر گرفته نشده و نهایتا برای احقاق حقوق مالی زیان دیده قابلیت دارد.  بنابراین وکیل دعاوی ملکی دارای جنبه های مختلفی میباشد : حقوقی و کیفری و حتی ثبتی.  مبحث ثبت اسناد و املاک، مبحث بسیار مهمی است، هر چند که اداره ی ثبت مرجعی اداری است ولی برای بسیاری از دعاوی حقوقی و کیفری لازمه شروع و به جریان انداختن پرونده استعلامات و اقدامات ثبتی دیگری است.  برای مثال برای تقسیم مال مشاع ابتدا باید به اداره ی ثبت جهت افراز مراجعه شود و سپس از آن اقدامات حقوقی دیگری نیاز است انجام شود که بهتر است کار شما را یک بهترین وکیل ملکی در تهران انجام دهد.

وکیل دعاوی ملکی

  گروه تهران وکیل با دارا بود بهترین وکیل ملکی تهران، می تواند کارهای مربوط امور ملکی شما به بهترین نحو ممکن انجام دهند و همیشه دو وکیل ملکی پیگیر کارهای شما می شوند.  وکیل ملکی بنا به دانش و تخصص حرفه ای خود، به خوبی جزئیات تمامی پرونده ها را می داد و هر چقدر پرونده پیچیده باشد وکیل ملکی موسسه حقوقی تهران وکیل از پس آن بدلیل داشتن تجربه های متنوع در زمینه ملکی بر می آید.  قبل از انعقاد قرارداد، مراجعه به وکیل متخصص املاک گروه تهران وکیل می تواند از بروز مشکلات آینده جلوگیری کند. و هچنین در صورت بروز مشکلات کیفری مراجعه به این وکیل کمک شایانی خواهد بود.

بهترین وکیل ملکی

آیا می دانید چگونه می توان بهترین وکیل ملکی را در تهران پیدا کرد؟ آیا از روند رسیدگی به پرونده های ملکی آشنا هستید؟ آیا بهترین موسسات ارائه دهنده خدمات وکالت در پرونده های ملکی را می شناسید و می دانید که چگونه می توانید از خدمات مشاوره یا وکالت در ارتباط با دعاوی ملکی بهره مند شوید؟

به طور حتم اختلافات مربوط به املاک و زمین جزو مواردی هستند که در هر جای ایران بین بسیاری از  مردم باعث بروز اختلاف می شوند و به همین دلیل بسیاری از شهروندان در تهران و شهرستان ها نیازمند بهترین وکیل ملکی برای پیگیری پرونده های خود هستند. ما در این متن تلاش خواهیم کرد تا اشاره ای به پیچیدگی های پرونده های ملکی داشته باشیم و اشاره ای به لزوم استفاده از خدمات بهترین وکیل ملکی در تهران برای پیگیری این پرونده ها بنماییم.

در این راستا به انواع دعاوی ملکی که می تواند بین خریدران و فروشندگان ملک یا مستاجرها و صاحب خانه یا هر فرد یا افراد دیگری بروز کنند اشاره خواهیم کرد.

موسسه حقوقی تهران وکیل امیدوار است بتواند در صورت نیاز شهروندان در تهران و شهرستان ها، راهنمایی ها و مشاوره های لازم در امور ملکی را در اختیار آن ها قرار دهد تا بتوانند در این جریان رسیدگی به پرونده ها حقوق مربوط به دعاوی ملکی خود را به طور کامل دریافت کنند.

آمار پرونده های مربوط به دعاوی ملکی

بر اساس امار منتشر شده که در ارتباط با کل پرونده هایی می باشد که در دادسراها و دادگاه ها به آن ها رسیدگی شده است می توان گفت که بخش اعظمی از پرونده هایی که در دادگاه ها و محاکم قضایی در مختومه شده اند و یا در حال رسیدگی می باشند مربوط به دعاوی ملکی هستند که بیش از ده درصد پرونده ها را تشکیل می دهند.

این پرونده ها ممکن است که مدت زمان زیادی برای رسیدگی نیاز داشته باشند (که به دلیل پیچیدگی هایی است که در ادامه متن به آن ها اشاره خواهیم کرد). به همین دلیل است که گاهی نیاز به بهترین وکیل ملکی برای پیگیری این پرونده ها است و بسیاری از مردم با توجه به محل تنظیم شکایت خواهان دادن وکالت پرونده های خود به بهترین وکیل ملکی در تهران و یا شهرستان محل زندگی خود می باشند.

مدت زمان دقیق رسیدگی به این پرونده ها مشخص نیست، اما با توجه به آمارهایی که در سال های گذشته منتشر شده مدت زمان رسیدگی به پرونده های ملکی در تهران و شهرستان ها (که هر یک با عناوین مختلفی در دست بررسی می باشند) در مقایسه با سایر پرونده ها طولانی تر می باشد.

در صورتی که به دنبال کاهش مدت زمان رسیدگی به این پرونده ها هستید انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران و شهرستان ها بهترین راه برای کاهش زمان دادرسی و صدور حکم می باشد.

بهترین وکیل ملکی برای وکالت درتهران

یکی از سوالاتی که مردم با توجه به آمار بالای پرونده های ملکی دارند این است که بهترین وکیل ملکی برای وکالت در دعاوی ملکی چه کسی است و چه معیارهایی باید داشته باشد؟

بهترین وکیل ملکی باید با قوانین ملکی آشنایی داشته باشد و سابقه رسیدگی به پرونده های ملکی را در پرونده خود داشته باشد. امروزه پرونده های ملکی با توجه به ارزش بسیار بالایی که املاک و مستغلات دارند نیاز به وکالت بهترین وکیل ملکی (که حاذق و با تجربه باشد) دارند و به همین دلیل شهروندان در تهران و شهرستان ها به معیارهایی مانند تعهد، تجرب، دانش و تجربه اهمیت زیادی می دهند.

ما در بخش هاب بعد ضمن اشاره به انواع پرونده ملکی باز هم به نقش توانایی ها و دانش بهترین وکیل ملکی برای پیگیری این پرونده ها اشاره خواهیم نمود.

بهترین وکیل ملکی کیست

بهترین وکیل ملکی کسی است که دانش، تهعد، تجربه و سابقه فعالیت در پرونده های مشابه را داشته باشد. اما یکی دیگر از ویژگی هایی که بهترین وکیل ملکی باید داشته باشد تلاش برای کسب اطلاعات کامل از موکل خود می باشد که به طور حتم قبل از این که پرونده تشکیل شود باید مد نظر قرار گیرد تا بتوان بهترین دفاع را از موکل در محاکم قضایی داشت و حقوق و مطالبات ملکی او را به طور کامل دریافت نمود.

چگونه بهترین وکیل ملکی تضمینی را انتخاب کنیم؟

در صورتی که به دنبال بهترین وکیل ملکی در تهران و یا بهترین وکیل ملکی در شهرستان خود هستید توجه داشته باشید که آیا قبل از تشکیل پرونده اطلاعات کامل پیگیر تنظیم شکایت یا دادخواست است و به جمع آوری دلایل و مستندات در ارتباط با پرونده می پردازد؟ و آیا کسی که خود را به عنوان بهترین وکیل ملکی معرفی کرده است توانسته است با گذاشتن وقت به طور کامل با موکل خود و مشکلات او در امور ملکی آشنا شود؟

به طور حتم در اولین قدم برای تشکیل پرونده جمع آوری دلائل و مستندات باید برای بهترین وکیل ملکی مهم باشد و به این منظور باید به طور کامل به سخنان موکل خود گوش بدهد تا بهترین شکایت یا دادخواست را برای او تنظیم کند.

آیا برای تنظیم دادخواست نیاز به بهترین وکیل ملکی داریم؟

همان طور که در بخش قبل گفته شد یک وکیک پایه یک دادگستری که خود را به عنوان بهترین وکیل ملکی معرفی می کند باید قبل از تنظیم دادخواست برای مطرح شدن در محاکم قضایی اطلاعات کاملی در ارتباط با اختلاف ملکی که موکل خود با افراد دیگری دارد به دست اورد.

در صورتی که شما هم به دنبال پیگیری حقوقی دعاوی ملکی خود هستید و به دنبال بهترین وکیل ملکی می باشید بررسی کنید که آیا وکیل مورد نظر به سخنان شما گوش می دهد و کلیه جنبه های پرونده را مورد بررسی قرار می دهد؟

در بسیاری از موارد دعاوی ملکی که باید مورد بررسی قرار گیرند جنبه حقوقی دارند و برای همین شما باید با انتخاب بهترین وکیل ملکی اقدام به تنظیم دادخواست بنمایید و در صورتی که مطمئن باشید که وکیل وقت کافی برای رسیدگی به پرونده می گذارد و در تنظیم دادخواست دقت کافی را دارد می توانید مطمئن شوید که او بهترین وکیل ملکی می باشد که امکان پیگیری کامل پرونده شما را خواهد داشت.

وکیل ملکی

تنظیم شکایت ملکی

بعضی از دعاوی ملکی هستند که جنبه کیفری دارند و برای همین باید در محاکم قضایی با طرح شکایت به پیگیری کیفری آن ها پرداخت. در این دعاوی به دلیل این که پرونده جنبه کیفری دارد مسئله ممکن است حساس تر باشد و پس از صدور حکم مجازات هایی برای طرف مقابل تعیین شود.

در این حالت انتخاب بهترین وکیل ملکی اهمیت بیشتری خواهد داشت و باید باز هم دقت کنید که یک وکیل ملکی تضمینی که به طور کامل پیگیر پرونده است و بهترین شکایت را برای تحویل به مراجع قضایی تنظیم می کند انتخاب کنید.

نکته:

در صورتی که کمی دقت کنید و به مشاوره های وکیل انتخابی یا موسسات حقوقی در همان مرحله اول توجه کنید، خواهید فهمید که بهترین وکیل ملکی تضمینی یا بهترین موسسه حقوقی برای دریافت خدمات ذکر شده و تنظیم دادخواست و یا طرح شکایت در محاکم قضایی کدام یک از موسسات و یا وکلای ملکی در تهران می باشند.

چگونه موفق به انتخاب بهترین وکیل ملکی برای انواع دعاوی شویم؟

قبل از این که به طور تخصصی به بررسی انواع دعاوی ملکی و اهمیت وکالت یک وکیل ملکی تضمینی بپردازیم. در این بخش اشاره ای به انواع این دعاوی خواهیم داشت.

 به طور حتم با توجه به تنوع بالایی که پرونده های ملکی دارند توجه به این که نوع پرونده و یا دعوی مطرح شده در محاکم قضایی چیست بسیار مهم است.

در صورتی که وکالت پرونده را به بهترین وکیل ملکی در تهران و یا شهرستان خود بدهید شما را در این مورد راهنمایی خواهد کرد، اما به دلیل این که بسیاری از افراد هنوز نتوانسته اند بهترین وکیل ملکی را برای پرونده یا دعاوی خود پیدا کنند باید در این بخش اشاره ای به انواع دعاوی ملکی بشود.

دعاوی ملکی را به طور کلی به سه دسته تقسیم می کنند که عبارت هستند از:

  • دعاوی ملکی حقوقی
  • دعاوی ملکی ثبتی
  • دعاوی ملکی کیفری

سوال این جا است که چرا چنین دسته بندی هایی را در طرح دعاوی یا تشکیل پرونده های ملکی داریم و چرا نیاز به بهترین وکیل ملکی برای رسیدگی به آن ها می باشد؟

دعاوی ملکی ثبتی

هر یک از املاک و مستغلات که در داخل کشور در هر شهر و روستایی وجود دارد ممکن است که در سازمان ثبت اسناد به ثبت رسیده باشد و یا این که دارای قولنامه و یا مدرکی دال بر مالکیت آن زمین و یا خانه یا هر نوع ملک دیگری باشد.

برای همین پرونده های ملکی می توانند جنبه ثبتی داشته باشند و به همین دلیل شاید بهترین وکیل ملکی که بتواند به پرونده شما رسیدگی کند باید با امور ثبتی نیز به طور کامل آشنا باشد تا بتواند به عنوان بهترین وکیل ملکی در تهران و یا شهرستان شما موفق به دفاع از موکل خود شود.

حال که در مورد دعاوی ثبتی و لزوم استفاده از بهترین وکیل ملکی آشنا با قوانین ثبتی اطلاع کافی به دست آوردید، در بخش بعد نگاهی به دعاوی حقوقی و کیفری و لزوم انتخاب بهترین وکیل ملکی برای آن ها خواهیم پرداخت.

دعاوی ملکی حقوقی

دعاوی حقوقی ملکی در بخش های قبل نیز مورد اشاره قرار گرفتند. این دعاوی مربوط به اختلافاتی می باشد که بیشتر جنبه مالی دارند و در آن ها جنبه کیفر و یا مجازات مطرح نیست. بهترین وکیل ملکی در این پرونده ها به طور معمول خواهان بازپس گیری ملک و یا جبران خسارت های وارده به موکل خود می باشد.

شاید نتوانید به راحتی تنوع و روند رسیدگی به پرونده های ملکی در قوه قضائیه را به خاطر بسپارید، اما در هر صورت هر یک از دعاوی حقوقی ملکی تابع قوانین و مقررات خاص خود هستند که یک وکیل ملکی به خوبی از آن ها آگاه است و می تواند شما را به طور کامل در روند رسیدگی به پرونده در جریان رسیدگی به آن قرار دهد.

دعاوی ملکی کیفری

دعاوی کیفری ملکی جنبه ارتکاب جرم دارند و به همین دلیل با توجه به این که ممکن است صدور حکم با مجازات متهم در پرونده همراه باشد برای هر یک از طرفین از اهمیت ویژه ای برخودار است (البته این به معنی کم اهمیت بودن دعای حقوقی و یا ثبتی و انتخاب بهترین وکیل نیست). اما در هر صورت مجازات متهم که در دعاوی کیفری ملکی مطرح است مهم می باشد (به طور حتم بهترین وکیل ملکی تهران و یا شهرستان شما به خوبی می تواند در این مورد توضیحات لازم را در اختیار شما قرار دهد).

لازم به ذکر است که در صورت نیاز می توانید با موسسه حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد دعاوی ملکی در اختیار شما قرار دهیم.وکلای موسسه که به عنوان بهترین وکیل ملکی در هر بخش از تهران و کرج به رسیدگی به دعاوی شهروندان تهرانی می پردازند می توانند اطلاعات جامعی در مورد نوع پرونده شما در اختیارتان قرار دهند.

بهترین وکیل ملکی چگونه حقوق شما را مطالبه می کند؟

در صورتی که می خواهید در مورد انواع پرونده ها و دعاوی ملکی و چگونگی مطالبه حقوق خود توسط بهترین وکیل ملکی در تهران و یا شهرستان ها اطلاع بیشتری داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید. زیرا که در ضمن بیان خدمات بهترین وکیل ملکی که دانش و تجربه کافی برای باز پس گیری حقوق موکل خود را دارد شما را با پرونده های ملکی و احکام صادره در ان ها بیشتر آشنا خواهیم نمود.

دعاوی ملکی موضوعات مختلفی دارند که باید به طور جداگانه به آن ها اشاره شود و در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد.

اگر برای شما سوال است که بهترین وکیل ملکی چه وظایفی بر عهده دارد و به موکل خود چه کمک هایی می تواند بکند، در زیر بخش های بعد به انواع خدماتی که می توان با وکالت بهترین وکلای ملکی در تهران و شهرستان ها از آن ها بهره مند شد خواهیم پرداخت:

1.   بهترین وکیل ملکی برای استرداد ملک

در بعضی از دعاوی ملکی شاهد هستیم که نیاز به استرداد ملک می باشد و برای همین نیاز است تا با انتخاب بهترین وکیل ملکی ملک یا خانه و زمین مدنظر (مسکونی، تجاری، کشاورزی، کارگاهی و …) استرداد شود که این یکی از خدمات بهترین وکیل ملکی در پرونده هایی است (که شاید هم جنبه حقوقی و هم کیفری داشته باشند).

در صورتی که نیازمند استرداد املاک یا خانه یا یک زمین هستید می توانید با انتخاب بهترین وکیل ملکی در شهرستان خود در مورد نحوه تشکیل پرونده و رسیدگی به آن در دادگاه مشورت کنید.

همان طور که گفته شد پرونده های ملکی دارای پیچیدگی های زیادی هستند و نمی توان در یک مقاله به بررسی همه آن ها پرداخت. برای همین ما توضبح بیشتری در مورد استرداد ملک نخواهیم داد و در ادامه به بررسی سایر خدماتی که توسط بهترین وکلای ملکی در اختیار مردم قرار می گیرد صحبت خواهیم کرد.

2.   بهترین وکیل ملکی و اثبات وقوع بیع

در مواردی ممکن است که یکی از طرفین معامله از قبول وقوع بیع امتناع کند و ممکن است که نیاز به اثبات وقوع بیع و یا تایید معامله صورت گرفته با وکالت بهترین وکیل ملکی در پرونده شما باشد.

یک وکیل خوب می تواند به شما کمک کند تا اثبات کنید که وقوع بیع صورت گرفته است و طرف مقابل را ملزم به اجرای تعهدات خود در بیع صورت گرفته بنماید.

3.   بهترین وکیل ملکی برای دریافت ثمن معامله

در صورتی که در تهران و یا یکی از شهرستان ها اقدام به فروش ملکی نموده اید و طرف مقابل شما از پرداخت بهای زمین خودداری می کند می توانید با تماس با بهترین وکیل ملکی از او بخواهید تا با قبول وکالت در پرونده شما بهای ان را از طرف مقابل دریافت کند.

ثمن معامله و یا ارزش زمین و یا ملک یکی از مواردی است که برای دریافت آن ممکن است نیاز به تشکیل پرونده توسط بهترین وکیل ملکی در شهرستان خود و یا در تهران داشته باشید.

روش های مختلفی برای محکوم کردن طرف مقابل و الزام او به پرداخت ثمن معامله وجود دارد که بهترین وکیل ملکی که سابقه رسیدگی به پرونده های ملکی مشابه را داشته باشد به خوبی می داند چگونه در اسرع وقت امکان دریافت بهای مربوطه را فراهم کند.

4.    بهترین وکیل ملکی تضمینی برای دریافت خسارت

به طور حتم خود شما هم بسیار دیده اید که در معاملات ملکی یکی از طرفین در پرداخت وجه تعلل ورزد و یا این که یکی دیگر از طرفین در تحویل ملک مورد نظر تاخیر داشته باشد و به همین دلیل است که ممکن است یکی از طرفین در معامله متضرر شود و برای همین نیاز به بهترین وکیل ملکی برای جبران خسارت های وارده به شما خواهد بود.

در دعاوی ملکی در بسیاری از نقاط کشور و در تهران دیده می شود که یکی از طرفین به تعهدهای خود در معامله صورت گرفته پایبند نبوده اند و برای همین است که طرف مقابل در معامله ضرر کرده است. در این حالت استفاده از بهترین وکیل ملکی می تواند به شما کمک کند تا با تنظیم دادخواست یا شکایت طرف مقابل را ملزم به جبران خسارت های وارده کنید.

شما می توانید با انتخاب بهترین وکیل ملکی که به خوبی امکان پیگیری پرونده را داشته باشد و همان طور که گفته شد بهترین دادخواست و یا شکایت را برای تحویل به قوه قضائیه تنظیم کند و موفق به دریافت خسارت های وارده در جریان معاملات ملکی صورت گرفته شود.

موسسه حقوقی تهران وکیل نیز یکی از موسسات معتبر در تهران است که امکان معرفی بهترین وکیل ملکی برای جبران خسارت های وارده به شما به طور تضمینی را دارد که در اسرع وقت امکان صدور رای را با پیگیری های خود فراهم کند.

5.   وکیل ملکی ارزان برای مستاجر

مستاجرها یکی از گروه هایی هستند که ممکن است با موجر یا صاحب خانه خود با اختلاف روبرو شوند و برای مثال نیازمند دریافت رهن خانه برای تخلیه باشند و یا این که بنا به دلایل دیگر نیازمند بهترین وکیل ملکی در امور مربوط به اختلافات صاحب خانه و مستاجر باشند. البته این اختلافات کمتر دیده می شود، اما در هر صورت یکی از مواردی که می توان برای آن تشکیل پرونده داد و خیلی زود هم حل می شود همین مورد است. البته در این مورد شاید با یک مشاوره حقوقی بتوانید مشکل خود را با صاحب خانه رفع کنید و نیازی به اقدامات قضائی و تشکیل پرونده های مهم نیست.

6.      بهترین وکیل ملکی برای حکم تخلیه مستاجر

گرفتن حکم تخلیه مستاجر یکی از مواردی است که ممکن است صاحب خانه به دلیل مشغله کاری که دارد به وکیل محول کند. در صورتی که شما هم از خدمات بهترین وکیل ملکی برای گرفتن حکم تخلیه مستاجر استفاده کنید در مدت زمان بسیار کوتاه تری و بدون مباحثه می توانید موفق به تخلیه خانه خود توسط مستاجر شوید.

بسیاری از صاحب خانه ها برای این که از نزاع و درگیری در این موارد پیشگیری کنند از بهترین وکیل ملکی در گرفتن حکم تخلیه منزل خود استفاده می کنند.

اگر شما هم در این زمینه به مشکل جدی برخوردید می توانید با مشورت با بهترین وکیل ملکی شهرستان خود موفق به حل آن شوید.

7.   بهترین وکیل ملکی برای مطالبه اجاره بها

اجاره بها یکی دیگر از موارد اختلافی است که بین صاحب خانه مستاجر ممکن است به دلیل تاخیر در پرداخت به وجود آید و در مواردی می توان با مشاوره با بهترین وکیل ملکی موفق به دریافت اجاره بها و در صورت نیاز گرفتن حکم تخلیه شد.

در صورتی که در تهران و یا شهرستان ها اجازه بهای مربوط به ملک خود را دریافت نکرده اید می توانید با بهترین وکیل ملکی در شهرستان خود تماس بگیرید و در این مورد با او مشورت کنید تا راهنمایی های بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

8.   بهترین وکیل ملکی برای تعدیل اجاره بها

تعدیل اجاره بها یکی از موارد دیگری است که شاید به دلیل بالا بودن مبلغ اجاره بها بتوان با استفاده از بهترین وکیل ملکی موفق به انجام آن شد و به خصوص با توجه به شیوع بیماری کرونا در دو سال خیر و تصمیم گیری هایی که در این زمینه گرفته شد، ممکن است بسیاری از افراد نیازمند تعدیل اجاره بها باشند که این یکی از خدماتی است که می توانید با مشاوره با بهترین وکیل ملکی از آن استفاده کنید.

9.  بهترین وکیل ملکی برای دریافت سند مالکیت ملک

در مواردی دیده می شود که فروشنده از دادن سند مالکیت به خریدار خودداری می کند و برای همین لازم است تا با تشکیل پرونده با وکالت بهترین وکیل ملکی پیگیر دریافت سند مالکیت زمین و یا ملک خود باشید. به طور حتم بهترین وکیل ملکی به خوبی می داند که چگونه با محکوم نمودن طرف مقابل شما موجبات ارائه اصل سند ماکلیت را فراهم کند و به نگرانی های شما پایان دهد.

10.  بهترین وکیل ملکی برای رفع مزاحمت

در مواردی دیده می شود که مزاحمت هایی برای ملک شما به وجود می آید که می تواند خسارت هایی هم به همراه داشته باشد. انتخاب بهترین وکیل ملکی برای تشکیل پرونده و رفع مزاحمت ایجاد شده می تواند کمک زیادی به شما نموده و موجبات حفاظت از ملک و یا زمین شما را فراهم کند.

11. بهترین وکیل ملکی برای فسخ قرارداد

یکی از مطالبات دیگری که بسیاری از فروشندگان و یا خریداران در معاملات ملکی دارند فسخ قرارداد ملکی به دلایل مختلف می باشد که از جمله این دلایل عدم پای بندی یکی از طرفین به تعهدات خود در قرار داد می باشد. البته دلایل دیگری را می توان برای نیاز به تشکیل پرونده و طرح دعاوی حقوقی و کیفری در دادگاه ها و دادسراها برای فسخ قراردادهای ملکی برشمرد که ممکن است بنا به دلایلی مانند کلاهبرادی یکی از طرفین در معامله صورت پذیرد.

شما می توانید با کمک بهترین وکیل ملکی موفق به فسخ قراداد خود شوید و در اسرع وقت شاهد صدور حکم در این مورد باشید. به طور حتم با توجه به ارزش بالایی که املاک و مستغلات دارند فسخ قرارداد در صورتی که ضررهای زیادی به موجب معامله به شما وارد شده باشد یکی از بهترین خدماتی است که می توانید با دادن وکالت در پرونده به بهترین وکیل ملکی شهرستان و یا شهر خود دریافت کنید.

12. بهترین وکیل ملکی برای فروش مشاع

املاک مشاع از جمله املاکی هستند که به دلیل این که دو یا چند نفر مالک آن می باشند همواره باعث اختلاف بین مالکین بوده اند و پرونده های زیادی در ارتباط با این املاک توسط بهترین وکلای دادگستری در حال پیگیری می باشد.

در صورتی که شما هم به دنبال بهترین وکیل ملکی برای املاک مشاع و برای مثال به منظور فروش آن باشید می توانید در تهران بهترین وکیل ملکی را پیدا کنید و یا در شهرستان خود در مورد وکلای با تجربه که می توانند به عنوان بهترین وکیل ملکی پیگیر پرونده شما باشند پرس و جو کنید.

 موسسه حقوقی تهران وکیل نیز در حد توان خود می تواند راهنمایی ها و مشاوره های لازم را برای معرفی بهترین وکیل ملکی تهران برای پیگیری پرونده های مربوطه به املاک مشاع و قبول وکالت در آن ها در اختیار شما قرار دهد.

وکیل ملکی

سایر دعاوی مربوط به املاک مشاع

لازم به ذکر است که شما تنها برای فروش املاک مشاع نیاز به بهترین وکیل ملکی ندارید و ممکن است در ارتباط با املاک مشاع پرونده های دیگری تشکیل شوند که در ارتباط با فروش ملک توسط یکی از مالکان می باشد. رسیدگی به این دعاوی مستلزم دادن وکالت به بهترین وکیل ملکی برای مطالبه حقوق سایر مالکان خواهد بود.

نکته:

همان طور که گفته شد املاک مشاع به دلیل عدم توافق مالکان و یا دخل و تصرف یکی از آن ها می توانند موضوع پرونده های متعددی باشند و در صورتی که شما به دنبال بهترین وکیل ملکی برای وکالت در این دعاوی هستید بهتر است که به معیارهای ذکر شده در ابتدای متن توجه بیشتری داشته باشید.

13. بهترین وکیل ملکی برای خلع ید

خلع ید از ملک و یا زمین یکی از حقوقی است که دارنده و یا مالک قانونی می تواند با استفاده از بهترین وکیل ملکی و تشکیل پرونده موفق به صدور حکم به نفع خود و خلع ید دیگران از ملک و یا زمین مربوطه شود.

در صورتی که ملک یا خانه و زمینی دارید که قصد خلع ید دیگران از آن ملک را داشته باشید می توانید با مشاوره با موسسه حقوقی تهران وکیل اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تشکیل پرونده و پیگیری ان دست یابید. به طور حتم موسسه خواهد توانست بهترین وکیل ملکی را برای قبول وکالت در این پرونده ها در اختیار شما قرار دهد.

14. بهترین وکیل ملکی برای سایر دعاوی

شما می توانید دعاوی مربوط به زمین های کشاورزی و یا کارگاه های صنعتی و غیره را به دعاوی ملکی تجاری و مسکونی اضافه کنید که هر یک تابع قوانین و مقررات خاص خود هستند و باید با وکالت بهترین وکیل ملکی به سر انجام برسند.

نکته: بررسی انواع دعاوی ملکی که می تواند به زمین های مسکونی و یا کشاورزی و یا سایر املاک قرار گرفته در محدوده های خاص مانند شهرک های صنعتی مربوط باشد هر یک باید با توجه و دقت زیاد با تنظیم دادخواست و یا دعاوی همراه باشند که نیازمند مشاوره و دریافت خدمات بهترین وکیل ملکی در شهر و یا شهرستان شما خواهند بود.

سخن آخر: انتخاب بهترین وکیل ملکی

در این متن سعی کردیم شما را با انواع دعاوی ملکی آشنا کنیم، باید توجه داشته باشید که دعاوی ملکی بسیار متنوع هستند و منحصر به موارد ذکر شده در بالا نمی باشند.

در صورتی که هر گونه مشکلی در ارتباط با انواع ملک، خانه یا زمین دارید باید سعی کنید تا بهترین وکیل ملکی را برای رسیدگی به آن ها انتخاب کنید تا در اسرع وقت شاهد صدور حکم توسط مرجع قضایی باشید.

توصیه می کنیم در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب بهترین وکیل ملکی تهران و یا شهرستان خود با مشاوران حقوقی ما در موسسه تهران وکیل تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند و در صورت نیاز بهترین وکیل ملکی تهران و یا شهرستان محل قرار گیری ملک را به شما معرفی کنند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *